jueves, 15 de enero de 2015

Això comença a ser divertit!

Hola rossinyols! Durant aquestes festes hem pogut realitzar algunes activitats que ara us explicaré.






Un dia vàrem quedar per anar a la biblioteca, un espai que la Tamara no coneixia. Ens vam instal·lar en una taula gran i vaig treure un munt de material (papers, cartolines, segells, tintes, lletres) per a fer la postal de Nadal. La Tamara va fer una postal per a mi i jo li vaig fer una a ella. Vam estar entretingudes una bona estona... 






També hem anat a la pista de gel de Palafrugell. Vam quedar amb en Sergi i el seu mentorat, l’Igor. Vàrem arribar a la pista i ens vam posar els patins preparats per patinar. L’Igor i la Tamara, tot i que no havien patinat mai sobre gel, de seguida se’n van ensortir. Però teníem un principiant que començava des de zero, en Sergi. Així que va ser força divertit ensenyar-li a patinar, i anar caient de tant en tant algun de nosaltres.




Per últim, vam fer una pa de pessic a casa meva, que no ens va sortir gens malament! Mireu quina bona pinta!




Estic molt contenta ja que només es el principi d’aquest projecte i crec que estem establint una relació de confiança entre les dues molt bonica. Espero poder continuar gaudint d’aquests moments que tant per a mi com per a ella, ens serveixen per desconnectar i no pensar en res més.




Ens veiem aviat rossinyols! Amb més aventures!

No hay comentarios:

Publicar un comentario